Wij beantwoorden uw vragen

Catégories de FAQ
  • Alle
  • Werken met ons
  • Onze winkels
  • Onze producten
  • Onze folders en promoties
  • Mijn gegevens
  • Intermarché-kaart
  • Betalen

Veel Gestelde Vragen

Wij verbinden ons ertoe de bepalingen van de Europese Verordening inzake de Gegevensbescherming van 26 april 2016 (AVG) na te leven, evenals de Belgische wet van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens.

Raadpleeg voor meer informatie de Algemene Voorwaarden van de Intermarché-kaart en ons Privacybeleid.

U hoeft ze alleen te vragen in de winkel. Een medewerker zal u dan een blanco kaart geven die u binnen 2 maanden na de eerste keer afrekenen moet activeren.

We aanvaarden kortingsbonnen van leveranciers als aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • De datum op de bon moet nog geldig zijn.
  • Het artikel op de bon moet in de juiste hoeveelheid zijn gekocht.
  • De bon moet geldig zijn bij Intermarché. Wij aanvaarden bijvoorbeeld geen bonnen die alleen geldig zijn in een andere winkel.
  • Als er op de kortingsbonnen “niet cumuleerbaar” staat, aanvaarden we maar één bon per gekocht product. U kunt ons echter 2 kortingsbonnen geven als u 2 producten koopt (als de kortingsbon geldig is voor de aankoop van één product). Kortingsbonnen kunnen worden gecombineerd met lopende Intermarché-aanbiedingen.

U kunt alle antwoorden vinden op onze speciale website https://www.devenir-mousquetaires.be/vos-questions/(website enkel in het frans).

U kunt de wijzigingen rechtstreeks vanuit uw account melden.

Daarnaast kunt u ook uw contactgegevens bijwerken aan de groene terminal in uw Intermarché-winkel, met behulp van uw identiteitskaart en uw Intermarché-kaart.

Wilt u uw boodschappen laten thuisbezorgen? Neem dan rechtstreeks contact op met uw Intermarché-winkel. De contactgegevens van onze winkels vindt u HIER.

Op zich is er geen limiet aan de geldigheid van uw euro’s. Maar om van uw saldo te kunnen profiteren, moet uw kaart wel actief zijn. Om uw kaart actief te houden, moet u hem minstens één keer per jaar gebruiken.

Verzamel euro’s via de groengemarkeerde aanbiedingen in de folder en in onze winkels. De euro’s worden rechtstreeks op uw kaart gezet.

Elke donderdag wordt uw winst in euro’s verdubbeld! Bijvoorbeeld: u betaalt € 3,55, waarvan € 0,50 wordt teruggestort op uw kaart. Op donderdag wordt echter 2 x € 0,50 teruggestort op uw kaart, dus € 1!

Wilt u uw Intermarché-kaart opzeggen? Dat kan via DIT contactformulier. Uw kaart zal binnen de 30 dagen geannuleerd worden.

U krijgt 2 maanden om uw Intermarché-kaart te activeren, vanaf uw eerste bezoek aan de kassa. Daarna wordt de kaart geannuleerd en bent u uw euro’s kwijt.

U kunt uw Intermarché-kaart HIER rechtstreeks op onze website activeren of aan de groene terminal in de winkel nadat u uw boodschappen hebt gedaan.

Heel eenvoudig: vraag erom in de winkel. Een medewerker zal u een nieuwe kaart geven die u binnen de 2 maanden na uw eerste bezoek aan de kassa moet activeren.

U kunt de wijzigingen HIER rechtstreeks vanuit uw account melden.

Daarnaast kunt u ook uw contactgegevens bijwerken aan de groene terminal in uw Intermarché-winkel, met behulp van uw identiteitskaart en uw Intermarché-kaart.

We konden uw vraag niet beantwoorden

Onze klantenservice blijft tot uw beschikking.

Mis geen van onze promoties door onze folders te raadplegen!