Met de kaart trekt u partij van uitzonderlijke aanbiedingen! In de kijker deze week :

Ontdek de kaartpromo’s van de week

Van 23 februari tot 28 februari Bekijk de folder

Bekijk de exclusieve aanbiedingen van de maand

Van 1 februari tot 28 februari Bekijk de folder

Hoe het werkt?

1. Lokaliseer aanbiedingen
voor loyaliteit in het groen

Lokaliseer aanbiedingen

2. Verzamel euro's
met uw kaart

Verzamel euro's met uw kaart

3. Presenteer uw kaart
aan de kassa

Presenteer uw kaart aan de kassa

4. Verdubbel uw winst
elke donderdag

Verdubbel uw winst

5. Betaal uw boodschappen met
uw Intermarché-kaart

Betaal uw boodschappen

6. Smile !

Glimlach

Nog geen kaart ? Het is makkelijk en gratis

Vraag ze aan in de winkel, ze is gratis en nog dezelfde dag actief.

Wilt u een winkel bij u in de buurt vinden?
Ga naar onze Store Locator en typ uw postcode of plaats in en wij bieden u winkels aan die voor u gemakkelijk toegankelijk zijn.

Carte de fidélité intermarche
Magasin intermarche

Ik ben verhuisd.
Ik ben veranderd van woonardres, e-mailadres.
Hoe update ik mijn gegevens ?

Om uw inlichtingen bij te werken, gaat u met uw Intermarché-kaart en uw identiteitskaart naar de zuil van uw winkel.

Scan ze en wijzig de gegevens die veranderden.

Andere vragen?

Ga naar de receptie van uw dichtstbijzijnde Intermarché met uw identiteitskaart om een nieuwe Intermarché-kaart te krijgen.
Had u euro's op uw Intermarché-kaart staan? Maak je geen zorgen, als je het minder dan een jaar geleden hebt gebruikt, kunnen we je euro's terugkrijgen!
Ga naar onze terminal in de dichtstbijzijnde Intermarché met uw ID en Intermarché-kaart om uw gegevens bij te werken.
De opgebouwde euro's kunnen worden uitgegeven in de winkel die uw Intermarché-kaart heeft aangemaakt. Als u uw opgebouwde euro's in een andere Intermarché wilt uitgeven, dan hoeft u dit alleen maar te melden aan de kassier die het wisselgeld zal maken.
Het saldo van uw kaart staat onderaan de kassabon.U kunt ook uw saldo opvragen door contact op te nemen metonze klantenservice.
Uw opgebouwde euro's gaan niet verloren, u kunt ze uitgeven in uw nieuwe Intermarché-winkel.
Het enige wat u hoeft te doen is uw nieuwe Intermarché-winkel te informeren dat u daar uw euro's wilt kunnen uitgeven. De kassier zal de verandering aanbrengen.
Een Intermarché-kaart wordt aan een persoon gekoppeld door middel van de gegevens op zijn of haar identiteitskaart. Misschien is uw kaart al gekoppeld aan de gegevens van een familielid.
Als u persoonlijk wilt profiteren van de voordelen van de Intermarché-kaart, hoeft u alleen maar naar uw Intermarché-winkel te gaan en een kaart op uw naam te maken met uw identiteitskaart.
Als uw kaart niet gekoppeld is aan een lid van uw gezin, neem dan contact op met onze consumentendienst via de rubriek "Contacteer ons". .
Waarschijnlijk heeft u uw kaart al een tijdje niet meer gebruikt. Inderdaad, zoals vermeld in de regels: «Als u de kaart als betaalmiddel gedurende meer dan twaalf (12) maanden niet gebruikt in het verkooppunt waar de Intermarché-kaart is aangemaakt, verliest u het lidmaatschap van uw loyaliteitsprogramma en de daaraan gekoppelde EUROS.». U kunt de euro's die op uw Intermarché-kaart staan dus niet meer gebruiken in uw winkel.
Om weer van alle voordelen te kunnen genieten, kunt u een nieuwe Intermarché-kaart aanmaken in de winkel van uw keuze.
Als u uw gegevens uit Freedelity wilt laten verwijderen, kunt u dit doen per e-mail aan info@freedelity.be of per post naar :

Freedelity SA - Suppression de compte utilisateur
Rue du Bosquet, 8 bte6
1400 Nivelles

Uw account wordt binnen 30 dagen verwijderd. Uw Intermarché-kaart blijft actief en u kunt er euro's op blijven sparen. Als u uw kaart niet meer wilt gebruiken, wordt deze na een periode van twaalf (12) maanden automatisch geannuleerd. Het saldo van de geaccumuleerde euro's gaat dan verloren.U kunt ook vragen om uw kaart HIER te annuleren.
Als u onze nieuwsbrieven niet meer wenst te ontvangen, klikt u gewoon onderaan een van onze nieuwsbrieven op de vermelding "uitschrijven", of klikt u HIER.
Raadpleeg hier de regels .

 

Mijn vraag stellen