We gebruiken cookies op deze website. Door op deze website te surfen aanvaardt u ons cookiebeleid.

Ok

Met de kaart trekt u partij van uitzonderlijke aanbiedingen! In de kijker deze week :

Ontdek de kaartpromo’s van de week

Van 7 juli tot 12 juli Bekijk de folder

Bekijk de exclusieve aanbiedingen van de maand

Van 1 juli tot 31 juli Bekijk de folder

Hoe het werkt?

Spaar euro's in alle Intermarché-winkels

Cumulez des euros dans tous les Intermarché

Elke donderdag verdubbelen uw winsten

Doublez vos gains tous les jeudis

Betaal uw boodschappen met de Intermarché-kaart

Payez vos courses dans l'Intermarché qui vous l'a délivrée

Nog geen kaart ? Het is makkelijk en gratis

Vraag ze aan in de winkel, ze is gratis en nog dezelfde dag actief.

Uw winkel in uw buurt
Carte de fidélité intermarche
Magasin intermarche

Ik ben verhuisd.
Ik ben veranderd van woonardres, e-mailadres.
Hoe update ik mijn gegevens ?

Om uw inlichtingen bij te werken, gaat u met uw Intermarché-kaart en uw identiteitskaart naar de zuil van uw winkel.

Scan ze en wijzig de gegevens die veranderden.

Andere vragen?

Ga met uw identiteitskaart naar de dichtstbijzijnde Intermarché-winkel en vraag een nieuwe kaart aan.
Ga met uw identiteitskaart en Intermarché-kaart naar onze zuil in de dichtstbijzijnde Intermarché-winkel.
Ga met uw identiteitskaart en Intermarché-kaart naar onze zuil in de dichtstbijzijnde Intermarché-winkel.
De euro’s kunnen uitgegeven worden in de winkel die de Intermarché-kaart heeft afgeleverd. Wenst u uw euro’s uit te geven in een andere Intermarché? Dan deelt u dit gewoon mee aan de kassierster, die de wijziging zal doorvoeren.
Uw gespaarde euro’s zijn niet verloren. U kunt ze uitgeven in uw nieuwe Intermarché-winkel. U hoeft alleen uw nieuwe Intermarché ervan op de hoogte te brengen dat u uw euro’s wilt kunnen uitgeven in hun winkel. De kassierster zal de wijziging doorvoeren.
Indien uw Intermarché-winkel gesloten werd, neemt u contact op met onze consumentendienst via de rubriek ‘ Contact ’.
Een Intermarché-kaart is aan een persoon gekoppeld via de gegevens van de identiteitskaart. Misschien is uw kaart al gekoppeld aan de gegevens van een gezinslid.
Als u persoonlijk wilt genieten van de voordelen van de Intermarché-kaart begeeft u zich naar uw Intermarché-winkel en vraagt u via uw identiteitskaart een kaart aan op uw naam.
Als uw kaart niet gekoppeld is aan een gezinslid neemt u contact op met onze consumentendienst via de rubriek ‘ Contact ’.
Dan hebt u die waarschijnlijk al een tijdje niet meer gebruikt. Zoals vermeld in het reglement: “Indien de kaart niet gebruikt wordt tijdens een periode van meer dan twaalf (12) maanden in de Intermarché-winkel die ze heeft afgeleverd, wordt u uit het getrouwheidsprogramma verwijderd en kunt u niet langer van uw EURO’S genieten” . De gespaarde euro’s op uw Intermarché-kaart kunt u dus niet langer gebruiken in uw winkel. Om opnieuw te genieten van alle voordelen kunt u een nieuwe Intermarché-kaart laten aanmaken in een winkel naar keuze.
Als u wil dat uw gegevens worden verwijderd van Freedelity, kan u dit melden via e-mail naar info@freedelity.be of per post aan:

Freedelity NV - Verwijdering gebruikersaccount
Rue du Bosquet, 8 bte6
1400 Nivelles

Uw account wordt binnen de 30 dagen verwijderd. Uw Intermarché-kaart blijft evenwel actief en u kunt euro’s blijven sparen. Als u uw kaart niet langer wilt gebruiken, wordt die na twaalf (12) maanden automatisch opgezegd. Het saldo van de gespaarde euro’s gaat verloren. U kan ook vreagen om uw kaart op te zeggen, meet een klik HIER.
Will u onze nieuwsbrieven niet langer, dan klikt u gewoon op "uitschrijven" onderaan op eeen nieuwsbrief of klik HIER
Het saldo van uw Intermarché-kaart staat altijd onderaan op het boodschappenticket van de winkel die uw Intermarché-kaart aanmaakte. U kunt ook contact opnemen met onze consumentendienst, via de rubriek " Neem contact met ons op ."
Lees het reglement via deze link .

 

Mijn vraag stellen