Wij beantwoorden uw vragen

Catégories de FAQ
  • Alle
  • Werken met ons
  • Onze winkels
  • Onze producten
  • Onze folders en promoties
  • Mijn gegevens
  • Intermarché-kaart
  • Betalen

Veel Gestelde Vragen

Wilt u het beschikbare saldo laten aftrekken van uw aankopen? Dan moet u dit aan de kassabediende melden vóór u betaalt. Neem in dat geval ook de hoofdkaart van Intermarché mee (de sleutelhanger volstaat niet) en een identiteitsbewijs. Enkel de kaarthouder mag het beschikbare saldo gebruiken. U moet ook het bijhorende ontvangstbewijs ondertekenen.

Waarschijnlijk heeft u uw kaart al een hele tijd niet meer gebruikt. In het reglement staat het volgende: „Als u de kaart gedurende meer dan twaalf (12) maanden niet gebruikt, verliest u uw lidmaatschap in het getrouwheidsprogramma en de euro’s die u in dat kader heeft opgebouwd.” U kunt het bijeengespaarde saldo in euro’s op uw Intermarché-kaart dus niet meer gebruiken.
Wilt u opnieuw van alle voordelen profiteren? Laat een nieuwe Intermarché-kaart aanmaken in de winkel van uw keuze.

Een Intermarché-kaart wordt aan iemand gekoppeld op basis van zijn identiteitskaart. Misschien is uw kaart al gekoppeld aan de gegevens van een familielid?
Wilt u persoonlijk genieten van de voordelen van de Intermarché-kaart? Ga naar uw lokale Intermarché-winkel en laat een kaart op uw naam aanmaken met uw identiteitskaart.
Is uw kaart niet gekoppeld aan een familielid? Contacteer ons via DIT contactformulier.

U kunt het saldo van uw kaart HIER controleren, in uw klantenruimte. Het staat ook onderaan uw kasticket. Staat het niet op uw kasticket, dan is uw kaart waarschijnlijk niet meer geldig.

De gespaarde euro’s kunt u uitgeven in elke Belgische Intermarché-winkel.

Ga naar het onthaal van uw dichtstbijzijnde Intermarché-winkel. Neem uw identiteitskaart mee om een nieuwe kaart te laten aanmaken.
Stond er een saldo aan euro’s op je Intermarché-kaart? Geen zorgen, als je de kaart minder dan een jaar geleden hebt gebruikt, kunnen we ze opnieuw op je kaart zetten.

Dat is helaas niet mogelijk. Vraag de volgende keer aan de kassabediende om uw naam op te zoeken in het systeem. We kunnen u gemakkelijk opzoeken aan de hand van uw naam of telefoonnummer.

Wilt u uw gegevens laten verwijderen uit Freedelity? Laat het weten per mail op info@freedelity.be of per post op:
Freedelity SA – Verwijdering gebruikersaccount
Rue du Bosquet, 8 bte6
1400 Nivelles
Uw account wordt binnen de 30 dagen verwijderd. Uw Intermarché-kaart blijft actief en u kunt er euro’s op blijven sparen. Wilt u uw kaart ook niet meer gebruiken? Na een periode van twaalf (12) maanden wordt hij automatisch geannuleerd. Op dat moment gaat het resterende saldo in euro’s verloren. U kunt uw kaart ook opzeggen via DIT contactformulier.

U kunt rechtstreeks in uw account aangeven dat u niet langer de e-mails of sms’en van Intermarché wilt ontvangen.

De promoties in de folders zijn geldig in alle Belgische winkels van Intermarché. Als een promotie niet beschikbaar is in uw Intermarché, kunt u contact opnemen met een andere winkel. De contactgegevens van alle Intermarché-winkels vindt u HIER.

Daarnaast bieden onze winkels ook lokale promoties, die losstaan van de aanbiedingen in de folder.

Onze folder wordt telkens op donderdag gepubliceerd, in de week die voorafgaat aan de geldigheid ervan.

De aanbiedingen worden gepubliceerd op de eerste dag waarop ze geldig zijn.

Onze wekelijkse folder wordt naar alle postbussen in een bepaald gebied gestuurd, dus we hebben de mogelijkheid niet om handmatig een adres toe te voegen.

Als u graag onze andere geadresseerde communicatie op papier ontvangt, kunt u dit rechtstreeks aanvragen vanuit uw account.

We konden uw vraag niet beantwoorden

Onze klantenservice blijft tot uw beschikking.

Mis geen van onze promoties door onze folders te raadplegen!